تبلیغات
بازاریابی شبکه ای پارس نیوشا نیک - آشنایی با مایکل دی موکیو یکی از بزرگان بازاریابی شبکه ای در جهان
 
این وبلاگ به ارائه اطلاعات در مورد گروه بازاریابی شبکه ای خانواده کار آفرین با هدف حمایت و آموزش اعضای سازمان خود ایجاد گردیده است
  :: مدیر وب سایت : یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی
قدرت نیوشا نیک در چیست ؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

بازاریابی شبکه ای نیوشا نیک | کسب درآمد اضافه

   

وبلاگ اطلاع رسانی و پشتیبانی از اعضای خانواده کار آفرین

آشنایی با مایکل دی موکیو یکی از بزرگان بازاریابی شبکه ای در جهان
چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 01:49 ق.ظ | | نوشته ‌شده به دست یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی | ( نظرات )
مایکل دی موکیو (Michael Dimuccio) در سال 1968 در رشته مهندسی هوافضا از دانشگاه تورنتو فارغ التحصیل شد و پس از آن، برای مدتی در زمینه موسیقی فعالیت نمود. سپس به یک شرکت فعال در زمینه الکترونیک پیوست و در حالی که 3 سال در آن جا کار کرد، با بازاریابی شبکه ای آشنا شد و برای 13 ماه در یک شرکت بازاریابی شبکه ای به صورت پاره وقت فعالیت کرد. پس از آن، شرکت دیگری را پیدا کرد که محصولات بسیار بهتری را عرضه می کرد. او تجربه دومش را این گونه شرح می دهد:

در ژانویه 1992، در یک شرکت نتورک مارکتینگ در کانادا آغاز به کار کردم و در ماه اول فعالیتم، 100 معرفی کار داشتم و از میان آن ها 26 نفر ثبت نام کردند و به اولین رده لیدرشیپ شرکتم (رده نقره) رسیدم. با تلاش زیادی که برای این 26 نفر انجام دادم، پنج نفرشان به شرکای بلندمدت تجاری من بدل شدند. مسلماً همه آن افراد به اندازه من، متعهد به کار نبودند وگرنه تا الان در کنارم باقی می ماندند. اما حضورشان در شروع کار، به انرژی جمعی، هیجان و حجم شبکه من افزود، به نحوی که باعث خلق داستان موفقیت شخصی من شد.

حجم فروش گروهی سازمان من در ماه اول به 126.000 دلار رسید که منجر به خلق درآمد 15.000 دلاری برای من شد. من تا یک سال بعد شخصاً کسی را ثبت نام نکردم، در عوض برای معرفی کار و نام نویسی افراد جدید، یک سیستم کاری قابل تکثیر را طرح ریزی کردم. پس از آن به مکزیک رفتم و در آن جا پنج شاخه جدید به شبکه ام اضافه کردم و در ماه آغازین فعالیت در بازار سرد، 150.000 دلار فروش داشتم و شش ماه بعد درآمد ماهیانه ام به طور متوسط به 20.000 دلار در ماه افزایش یافت. من تا آن موقع حدود سی تا سی و پنج نفر را ثبت نام کردم.

بعد بازار "کِبِک" را در نظر گرفتم و در آنجا کار را به 45 نفر معرفی کردم که 5 نفر آن ها ثبت نام کردند و پس از مدتی دو نفر از آن ها به درآمد 12.000 دلار در ماه رسیدند. سپس یک تاجر حرفه ای در "مانیبوتا" را ثبت نام کردم و از آنجا که او کار را فقط با بازارِگرمش شروع کرد، از 13 معرفی اش، 12 نفر ثبت نام کردند و 4 نفر آن ها در ماه اول به شدت رشد کردند و 60 روز بعد، دو نفر دیگر هم به آن ها اضافه شد، تا جایی که فروش این فرد و سازمانش در آغاز کار به 219.000 دلار رسید و درآمد 17.900 دلار در ماه را از این تجارت کسب کرد. در نتیجه درآمد من هم به 40.000 دلار در ماه افزایش یافت.

موفقیت باعث پرورش موفقیت می شود. در عرض 18 ماه بعدی هم توانستم 12 شاخه جدید را به شبکه ام اضافه کنم و درآمدم را به بیش از 100.000 دلار در ماه افزایش دهم. افراد بسیار زیادی برای موفقیت من قابل قدردانی هستند، اما همین را بگویم که من از یک شغل فوق العاده در یک حرفه شگفت آور بهره برده ام.


مایکل تاکنون، سازمان فروشی به ارزش بیش از 500 میلیون دلار ساخته و بیش از 50.000 بازاریاب در 34 کشور دنیا در سازمان وی فعالیت می کنند و از سال 1992 تاکنون بیش از 20 میلیون دلار از فعالیت در صنعت بازاریابی شبکه ای درآمد داشته است. وی در حال حاضر به همراه همسر و سه فرزندش در باربادوس زندگی می کند.





:: برچسب‌ها: بازاریابی شبکه ای مواد غذایی , نیوشانیک , نیوشا نیک , پارس نیوشانیک , بازاریابی شبکه ای , نتورک مارکتینگ ,