تبلیغات
بازاریابی شبکه ای پارس نیوشا نیک - فروش شخصی در بازاریابی شبکه ای چیست؟
 
این وبلاگ به ارائه اطلاعات در مورد گروه بازاریابی شبکه ای خانواده کار آفرین با هدف حمایت و آموزش اعضای سازمان خود ایجاد گردیده است
  :: مدیر وب سایت : یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی
قدرت نیوشا نیک در چیست ؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

بازاریابی شبکه ای نیوشا نیک | کسب درآمد اضافه

   

وبلاگ اطلاع رسانی و پشتیبانی از اعضای خانواده کار آفرین

فروش شخصی در بازاریابی شبکه ای چیست؟
سه شنبه 5 دی 1391 ساعت 09:34 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی | ( نظرات )
تعریف شما از بازاریابی شبکه ای چیست؟ آیا تعریف شما این است که چند عضو جدید را به شرکت معرفی کنید و آن ها هم این کار را انجام دهند و فروش شما و گروه شما فقط از محل ورود بازاریابان تازه وارد به سازمان فروش تان باشد؟ و دوباره بازاریابان جدید همین روند را تکرار کنند و هر فرد فقط یکبار آن هم در زمان ثبت نام محصولات را خریداری نماید؟ اگر دید شما نسبت به بازاریابی شبکه ای این گونه است، باید بگوییم شما فقط نیمی از این تجارت را درک کرده اید و به جرات می توان گفت با این روش «هیچ تضمینی برای موفقیت شما وجود ندارد».

پس بازاریابی شبکه ای چیست و چگونه می توان در این تجارت موفق شد؟

اگر به کتاب هایی که بزرگان این حرفه در مورد بازاریابی شبکه ای نوشته اند مراجعه کنید، متوجه می شوید که بازاریابی شبکه ای را مترادف با واژگانی چون فروش مستقیم (Direct Selling) به کار برده اند. فروش مستقیم یعنی فروش کالای یک شرکت تولیدی به مصرف کننده نهایی توسط یک بازاریاب که با این کار واسطه ها و دلالان از سیستم توزیع حذف می شوند.

پس برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای نیاز است که شما پیش از هر گونه اقدامی، ابتدا خودتان فروشنده محصولات باشید. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که «آیا شما باید یک فروشنده توانا باشید؟» (فروشنده توانا: فردی که قادر است هر محصولی را به دیگران بفروشد، ولو افرادی که اصلا̋ آن ها را نمی شناسد.)

قطعا̋ پاسخ "منفی" است.

 نیاز نیست شما یک فروشنده توانا باشید، کافی است شما ابتدا محصولات شرکت خود را بشناسید و پس از آن به سراغ افرادی مانند خانواده، اقوام نزدیک و دوستان صمیمی تان بروید و مزایای خرید از نیوشانیک مانند تحویل آسان کالا درب منزل، خرید کالاهای با کیفیت از سبد متنوع نیوشانیک و . . . را برای آن ها شرح دهید و کالاهایتان را به افرادی که شما را می شناسند و به شما اطمینان دارند، بفروشید.

حتی می توانید به خانوده یا اقوام خیلی نزدیک چون عمو، دایی و . . . خود بگویید که علاوه بر راحتی در خریدشان، شما هم از خرید آن ها درآمد کسب می کنید. آیا خانواده و نزدیکان شما حاضر نیستند این کار را انجام دهند؟

البته این روش ها جنبه پیشنهادی دارد و هیچ اجباری برای انجام آن ها وجود ندارد و شما می توانید روش دلخواه تان را برای فروش محصولات پیدا کنید، اما یک اصل مهم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای این است که برای فروش کالاها در شروع کار که تجربه کمتری دارید، به سراغ افرادی بروید که شما را می شناسند و به شما اطمینان دارند و اصل دیگر این است که باید بتوانید کالاهای شرکت خود را بفروشید و باید این کار را "هر ماه" انجام دهید زیرا فقط با فروش محصولات می توانید درآمد کسب کنید.


حتی به شما پیشنهاد می کنیم در کنار لیستی که برای ورود بازاریابان جدید می نویسید، لیستی هم از مصرف کننده گان کالاهای نیوشانیک تهیه کنید و پیش از هر کار دیگری (پس از مشورت با حامی تان) به سراغ آن ها بروید. با این روش به راحتی می توانید بازاریابان زیر مجموعه تان را در مورد نحوه فروش کالاهای شرکت راهنمایی کنید و به سوالات احتمالی آن ها در این زمینه پاسخ دهید زیرا خودتان قبلا̋ این کار را انجام داده اید.

البته یادمان باشد که یک بازاریاب حرفه ای، خود را در کنار مشتری اش می بیند، پس در تمام مراحل در کنار مشتریان تان باشید و از نظراتشان درباره کیفیت محصولات و تحویل سالم کالاها و . . . مطلع شوید، زیرا شما نمی خواهید محصولات را تنها یکبار به آن ها بفروشید. در واقع با انجام این کار آن ها تشویق می شوند که خریدهای بعدی شان را از شما و با همین روش انجام دهند و تکرار این روند به بالا رفتن فروش شخصی شما و همین طور افزایش فروش گروهی سازمان شما کمک می کند.



:: برچسب‌ها: بازاریابی شبکه ای مواد غذایی , نیوشانیک , نیوشا نیک , پارس نیوشانیک , بازاریابی شبکه ای , نتورک مارکتینگ ,