تبلیغات
بازاریابی شبکه ای پارس نیوشا نیک - رد هرگونه شایعه فرا فکنی
 
این وبلاگ به ارائه اطلاعات در مورد گروه بازاریابی شبکه ای خانواده کار آفرین با هدف حمایت و آموزش اعضای سازمان خود ایجاد گردیده است
  :: مدیر وب سایت : یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی
قدرت نیوشا نیک در چیست ؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

بازاریابی شبکه ای نیوشا نیک | کسب درآمد اضافه

   

وبلاگ اطلاع رسانی و پشتیبانی از اعضای خانواده کار آفرین

رد هرگونه شایعه فرا فکنی
دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 01:08 ق.ظ | | نوشته ‌شده به دست یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی | ( نظرات )
با توجه به صحبتهای اخیری که از گوشه و کنار دنیای نتورک مارکتینگ ایران به ما می رسد و در باره استاد میلاد حبیب اللهی شایعه هایی بر سر زبانهاست از ایشان درخواست کردیم که در این خصوص به چند سوال جواب دهند . 
 
بچه ها از سایر نتورکران که در شرکت های دیگر غیر نیوشانیک در حال فعالیت هستند شنیده اند که شما با شرکت پارس نیوشا نیک مشکل دارید ، آیا این قضیه صحت دارد ؟

خیر دوست گرامی شایعه محض می باشد و من کماکان در حال فعالیت با شرکت قوی و خوب نیوشانیک هستم .

شنیدیم که تکسو داره مواد غذایی میاره ، آیا این قضیه صحت دارد ؟

من خبر ندارم و در صورتیکه صحت داشته باشد با آغوش گرم از بودن رقیب در کنار نیوشا نیک لذت خواهم برد . عقیده شخصی دارم که با  بودن رقیب بازار نتورک مارکتینگ ایران گرم خواهد شد . چه بهتر که این رقیب دوستان خوب و پاکدل تکسویی باشند 

یک سری از دوستان از جانب شما نقل قول کرده اند که شما در رابطه با سایر شرکت ها نگاه خوبی ندارید و در مورد آینده کاری شرکت هاییی که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند بد بین هستید ؟

من موندم چرا این همه شایعه سازی می کنند. من در جواب این شایعه سازان تنها جوابی که به ذهنم می آید یک سخن قصار است که میگه  : حسود ها شایعات را می سازند ، علاف ها به آن پر و بال می دهند ، ابله ها هم آن را می پذیرند ! 

خوب میشه بیشتر توضیح بدید که شما آینده بازاریابی شبکه ای ایران را چطور می بینید ؟

با توجه به بودن مقامات آگاه و مسول در صدر تصمیم گیری آینده دنیای بازاریابی شبکه ای ایران مطمئنن آینده این فعالیت رشد چشمگیری خواهد داشت . کما اینکه در حال حاضر شاهد تغییرات محسوسی در سایر شرکت ها هستیم که هر یک در تلاش هستند تا سهم بیشتری از دنیای بازاریابی شبکه ای ایران ببرند  و این جای خوشحالی دارد که مدیران سایر شرکت ها  در پی بستر سازی مناسب و ایجاد راهکارهایی برای ارتقا سطح کیفی سازمانهای خودشانند و از همین جا برای تک تک این دوستان و همکاران آرزوی موفیقت دارم

یعنی شما نگاه بد بینی به این شرکت ها ندارید ؟

چرا باید داشته باشم ؟ وقتی همه ما در یک تیم هستیم و داریم برای سر بلندی فعالیت بازاریابی شبکه ای تلاش می کنیم چرا باید نگاه بد بینانه داشته باشم ؟ Avon  با اینکه بالای 40 سال قدمت دارد تنها 6 میلیون و 400 هزار تا نتورکر دارد . ایران با این جمعیتش جا واسه 50 تا شرکت فعال نتورک مارکتینگ دارد . من که حسود نیستم دوست گرامی امیدوارم که مسئولین با یاری خداوند بیشترش هم بکنن تا بازار انحصاری نشود و شرکت ها برای ارتقا سطح کیفیشان همیشه در حال تکاپو باشند .

خیلی ها پشت سر شما حرف می زنند و بد و بیراه می گویند جواب اینان چیست ؟

جواب تو سوال خودتونه . کسیکه پشت سر من حرف می زند دقیقا جای خوبی ایستاده پشت سر من  دیگه داریم میریم تو حاشیه دوست گرامی از من بدرود و به تمامی دوستان و کسانیکه این سوالات را پرسیدند بگو میلاد حبیب اللهی دوستدار همه شرکت ها و نتورکران می باشد و هر حرفی را از جانب من باور نکنند . بگو حبیب اللهی وقت سر خاروندن نداره چه برسه به شایعه سازی و سرک کشیدن به کار سایرین و کسی با حرف زدن بزرگ نمیشه ملاک موفقیت عمل کردن است . اگر خوب نتیجه گرفتیم تا الان هم به لطف دوستان و همکاران خوبم بوده و اگر به نظرشون ضعیفه تقصیر من بوده و به همکاران من در سازمان ایراد نگیرند . زمان مادر حل مشکلات است و امیدوارم که در فعالیتی که هستند شیوا و سر بلند باشند . در پناه ایزد منان 



اینم از سوالاتی که به صورت خصوص برایم ارسال کردید که از استاد بپرسم . امیدوارم که جواب خود را گرفته باشید .و در صورتیکه سوال دیگری دارید برایم در قسمت نظرات ارسال فرمایید 

   



:: برچسب‌ها: بازاریابی شبکه ای مواد غذایی , نیوشانیک , نیوشا نیک , پارس نیوشانیک , بازاریابی شبکه ای , نتورک مارکتینگ ,