تبلیغات
بازاریابی شبکه ای پارس نیوشا نیک - فروش ماهانه در بازاریابی شبکه ای
 
این وبلاگ به ارائه اطلاعات در مورد گروه بازاریابی شبکه ای خانواده کار آفرین با هدف حمایت و آموزش اعضای سازمان خود ایجاد گردیده است
  :: مدیر وب سایت : یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی
قدرت نیوشا نیک در چیست ؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

بازاریابی شبکه ای نیوشا نیک | کسب درآمد اضافه

   

وبلاگ اطلاع رسانی و پشتیبانی از اعضای خانواده کار آفرین

فروش ماهانه در بازاریابی شبکه ای
سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت 06:44 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی | ( نظرات )
در جلسه ای که با جناب حبیب اللهی داشتیم موضوع بحث انجام کار و ایجاد ارتقا در سزمان مان را مورد  بررسی قرار گرفت . موضوع صحبت از این قرار بود که چطور می شود سازمانی ساخت که فوق العاده قوی و مستحکم باشد ؟
جناب حبیب اللهی در جواب گفتند : در جایی خواندم  که  روزی مردی به منزل خود وارد شد در حالیکه در بیرون از منزل مردمی را دیده بود که از یک شیرینی فروشی بزرگ خرید می کردند و وی بسیار هوس کرده بود که هر جور شده در آن روز، شیرینی بخورد. پس از ورود به خانه به همسر خود گفت که: “ای زن امروز برای من شیرینی درست کن می خواهم بدانم که این شیرینی چه طعمی دارد که اینقدر مردم برای آن سر و دست می شکنند.” همسر وی تقاضای مردش را اجابت کرد و به داخل آشپزخانه رفت. پس از مدتی بیرون آمد و گفت ای مرد برای درست کردن شیرینی نیاز به آرد گندم داریم و ما فقط آرد جو در خانه داریم. 


مرد گفت با همان آرد جو کارت را انجام بده، ما می خواهیم شیرینی بخوریم اینقدر بهانه نیاور. زن بار دیگر به آشپزخانه رفت و دوباره بازگشت و گفت ای مرد برای درست کردن شیرینی، نیاز به شیر داریم که در خانه موجود نیست. مرد با ناراحتی گفت من بعد از مدت ها از تو درخواستی کردم و تو مرتب بهانه می آوری. حال اگر شیر نباشد چه می شود؟ بجای شیر آب را با آرد جو مخلوط کن. زن که مستاصل شده بود باز هم به آشپزخانه رفت و برای بار سوم بازگشت و گفت برای شیرین کردن شیرینی نیاز به شکر هست که آنهم در خانه نیست. در جواب مرد با عصبانیت گفت بجای شکر از کشمش استفاده کن. فرقی که نمی کند.
پس از یک ساعت زن شیرینی را حاضر کرد و به نزد مرد آورد. در همان لحظه اول که مرد شیرینی پخته شده را شروع به خوردن کرد به یکباره شروع به صرفه شدید کرد و گفت: “واقعاً چقدر این مردم بی سلیقه هستند که شیرینی به این بد مزگی را دوست دارند و برای خرید آن صف می کشند.”



آنچیزی که در حال حاضر ما در نحوه فعالیت در شرکت نیوشانیک با آن مواجه هستیم همین حکایت است. متاسفانه فرهنگ فروش ماهانه در ایران به غیر از شرکت ارویف لیم و در مدت کوتاهی کاویان پارس انجام نداده است و  کل ضعفی که مشاهده می کنیم بابت عدم بودن فرهنگ فروش ماهانه کالا می باشد . با توجه به سابقه 14 ماهه بازاریابی شبکه ای در ایران می بینیم که در ورودی گرفتن بچه ها خیلی با قدرت عمل میکنند اما در انجام فروش ماهانه خیر 
اهمیت فروش ماهانه در همه شرکت های طراز اول دنیا مطرح شده است که استمرار و بودن پورسانت ماهانه در فروش ماهانه می باشد 

دوستان بدون توجه به اهمیت این موضوع فقط به ورودی گرفتن فکر می کردند ( شرینی خوردن ) در حالی که مهم ورودی جدید گرفتن نیست چرا که با توجه به پلن یونی لول و محدود نیوشانیک در حال حاضر بیشتر از 9 سطح نمی شود پورسانت گرفت و اگر فقط رو ورودی جدید تمرکز کنید بعد از اینکه سازمانتان از سطح 9 خود رد شد دیگر پورسانتی دریافت نکرده و افسرده و نا امید شده و از کار بازاریابی شبکه ای دست خالی روانه راه دیگری شده و با این فکر که بازاریابی شبکه ای در ایران جواب نمیدهد از این فعالیت خداحافظی می کنید . برای اینکه در بازاریابی شبکه ای جواب بگیرید می بایست کلیه دپارتمان ها و مهارت ها را باهم داشته باشید نه اینکه فقط بلد باشید ورودی بگیرید .


به نوبه خودم از اینکه در سازمان ایشان مشغول به فعالیت هستم فوق العاده خوشحالم .  ما اعضای تیم می بایست بتوانیم پیرو طرح استراتژی جدید گام برداریم و به همگان قدرت خویش را اثبات کنیم

با توجه به اخذ تجربه در این 4 ماه از فعالیت در سیستم کاری نیوشانیک خوشبختانه با ایجاد استراتژی فروش خوبی رسیدیم که امید است با پیاده کردن صحیح آن از ماه بهمن به بعد تک تک اعضا در اوج پورسانت گرفتن باشند 




:: برچسب‌ها: نیوشا نیک , بازاریابی شبکه ای , پارس نیوشا نیک , نتورک مارکتینگ , فروش ماهانه , نیوشانیک ,