تبلیغات
بازاریابی شبکه ای پارس نیوشا نیک - شفاف سازی در خصوص تهمت های بیجا در رابطه با جناب حبیب اللهی
 
این وبلاگ به ارائه اطلاعات در مورد گروه بازاریابی شبکه ای خانواده کار آفرین با هدف حمایت و آموزش اعضای سازمان خود ایجاد گردیده است
  :: مدیر وب سایت : یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی
قدرت نیوشا نیک در چیست ؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

بازاریابی شبکه ای نیوشا نیک | کسب درآمد اضافه

   

وبلاگ اطلاع رسانی و پشتیبانی از اعضای خانواده کار آفرین

شفاف سازی در خصوص تهمت های بیجا در رابطه با جناب حبیب اللهی
سه شنبه 14 آذر 1391 ساعت 10:51 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی | ( نظرات )
در پی نتایجی که تیم ما در نتورک ایران بدست آورده افراد بسیار زیادی در حال سوختن می باشند و این التهابات را از روز اول کار به طرق مختلف نشان دادند که در این خصوص می توانید از بچه های فرشاد داودی  که در تهران بارها با این حاشیه پردازان مواجه شدند بپرسید : به تازگی نیز در این شایعات را فردی نا معلوم الحال در همه جا بصورت نظر پخش می کند :


دوستان عزیز چند گاهیست که در مورد یکی از همکاران در این تجارت اطلاعات شگفت آوری به گوش اینجانب میرسد که خود را ملزم به قلم فرسایی و اطلاع رسانی درست در این زمینه میدانم .

بدون مقدمه به اصل مطلب میپردازم :

در راستای قانونی شدن فضای تجارت الکترونیک و فعالیتهای شرکت های بازاریابی شبکه ای میلاد ح که با نامش آشنایی کامل داریم و قلبا من ایشان را دوست دارم در راس شرکت بازاریابی نیوشاشروع به فعالیت کرده که برایشان البته آرزوی موفقیت داریم ..... اما موردی که باعث شد من در موردایشان بنویسم مواردی از این قبیل بود که تیتر وار اشاره میکنم" به لحاظ خالی کردن فضا از هر گونه دروغ و شایعه که جدا مایع تاسف است :

1: ایشان در محافل بسیاری رزومه کاری خود را از زمان پنتاگونها شروع کرده اند !!!!

جواب : آقای میلاد حبیب الهی اولین نتشان گلد ماین در سال 83 بوده و اساسا سنشان به

پنتاگونها ربط پیدا نمیکند.

2: ایشان خود را در ماین دارای مجموعه بزرگی متصور کرده اند !!!

جواب : مجموعه ایشان فراتر از 5 نفر نشد . آقای حبیب ک که از لیدر های به نام ماین بودند ایشان را وارد کرده اند که اکنون در محافل نتورکی حضور دارند و شاهد این مدعا هستند.

3: در INB خود را دارای مجموعه بزرگی معرفی کردن !!!!

جواب : کاملا این حرف دروغ محض است . افراد بیشماری هستند که میدانند ایشان هیچ مجموعه قابل صحبتی نداشتند .

4: گفتند که کوئست کار کردند !!!

جواب : هیچ وقت کوئست کار نکردند و همانطور که گفتم اولین نت ایشان ماین بود .

5: دلیل نام آشنایی ایشان چه بوده ؟

جواب : راه اندازی وبلاگ و سایت اطلاع رسانی در مورد نت که البته قابل ستایش است ولیکن دلیل بر تجربه ایشان در مجموعه داری نمی شود و پرونده سازی های دروغین در مورد خودشان که خبر از شخصیت ضعیف ایشان میدهد" متاسفانه !!!

از نتورکرهای جوان خواهش میکنم که اگر دلخوش به تجربه وافر ایشان در این صنعت هستند و هرکسی که در این فضا ادعا از تجربه میکند قبل از هر تصمیمی به دقت در مورد ان ادعا تحقیق و تامل لازم را انجام دهند و سپس تصمیم بگیرند و بیشک این راه عقل است .

برای تمام دوستان و همکاران آرزوی موفقیت دارم .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


با توجه از متونی که نوشتند و تکراری بودن این مطالب از دهان بچه های  حسود که به دفتر نیوشانیک در رفت و آمد بوده که بارها به بهانه پرزنت شدن به دفتر نیوشا نیک آمدن و بعد از اینکه کاملا کم آوردن رو این مباحث مانور دادن که خستگی از تن بچه های ما به در کردن و نویسنده این مطالب هم سعی بر مسموم نمودن فضای تیم ما را مورد هدف خویش قرارداده تا از افزایش فروش و همبستگی مثال زدنی تیم ما کاسته و به ظن خود آنرا وارد حاشیه کند  و بتواند از آب گل آلود ماهی گرفته و از بچه ها ما شیفت بزنه 

1. نویسنده عنوان کرده که سن میلاد حبیب اللهی به پنتاگونا نمی خوره / میلاد متولد 1359/10/08 می باشد . پنتاگونا سال 75 تا اواخر 78 فعال بود ، این بنده خدا هم با یه حساب سر انگشتی می توانست حساب کنه که آیا میلاد در آن زمان 18 سال داشت یا خیر 

2. عنوان کردند که میلاد حبیب اللهی در گلد ماین زیر مجموعه حبیب ک بوده و اونجا 5 تا زیر مجموعه نداشته : 

میلاد حبیب اللهی در گلد ماین بود بعد از اینکه برای پیگیری محصولات معوقه تیمش در دفتر ایران بین با  حمید م آشنا شد و حمید از تیم فضایی و نحوه ورودی گرفتن آنها شروع به تعریف کرد کنجکاو شد که ببینه اینا چه می کنن حمید هم که یکی از جایگاه میلاد رو دیده بود که چطور در یک روز تعادل 28/28 خورده بود برای حبیب از فعالیتش صحبت کرد که تیمش رو می خواد زیرش شیفت کنه و این حرفها و حبیب براش جایگاه زد . بعد از اینکه متوجه شد که استراتژی تیم خود میلاد از کل تیم اونها قوی تره بدون اینکه حتی یه پرزنتی هم بذاره از تیم حمید کنار جست و به کار خود مشغول گردید و رابطه خود را حفظ کرد تا اگر نیاز به شیفتشون شد بشه انجام داد که تا کنون نیازی به این مورد احساس نگردیده است .
میلاد حتی تصویر جایگاهش را نیز در زیر مجموعه حمید  رویت نکرده است چرا که قبل از جایگاه زدن پی به حقیقت امر برد و سریعا خود را از حاشیه خارج ساخت .

جالب اینجاست که این مسله را فقط حبیب کاری و ر-گ  و ح-م می دانستند که از این بین ر-گ در یکی از این سیستم ها مشغول به فعالیت است  این مسله را بارها نقل قول محافل خودشان کرده که می توانید صحت آنرا از فرشاد داودی جویا شوید .

3. در مورد INB نیز که عین روز روشن است که این نیز به توهمات فردی بر می گرده که  خزعبلات قبلی را بیان کردند . حداقل در دوستان میلاد حبیب اللهی می توانید از رضا هداوند / وحید شکوهی / مسلم دشتستانی که در INB  جز کراس های میلاد حبیب اللهی بودند بپرسید . 

4.در مورد کوئست کار کردن میلاد حبیب اللهی بارها اعلام کردند که اصلا در گلد کوئست / کوئست ایترنشنال / کیونت عضو نبودن و همیشه هر جا که این هرمی کارها می خواستند میلاد حبیب اللهی را بکوبند ادعا می کردند که میلاد حبیب اللهی عضو شرکت بوده و به خاطر دلایل مختلفی از کار کنار رفته و دارد منفی می زنه 

حدس من اینه که این بابا از اونا این حرفها را شنیده باشد 

5. دلایل نام آشنایی میلاد حبیب اللهی در نتورک مارکتینگ ایران را راه اندازی وبلاگ و سایت اطلاع رسانی در مورد نت عنوان کرده  که البته قابل ستایش است

- وبلاگ ها و وب سایتهای میلاد حبیب اللهی در مورد افشاگری و اطلاع سانی در مورد شرکت های هرمی بود و تنها کمتر از 5 درصد مطالب در مورد بازاریابی شبکه ای بوده 

- البته این بابا از این دسته کسانی است که فعالیت در شرکت های هرمی دال بر کار کردن نتورکشان می گذارند . کسانی که با میلاد حبیب اللهی آشنایی کامل داشته باشند مطمئنا شنیدند که میلاد اعلام کرده که تجربه فعالیت هرمی را داشته نه نتورک مارکتینگ و بخاطر تحقیقات و مطالعاتی که از سال 87 به این ور داشته است با نوع فعالیت بازاریابی شبکه ای سالم آشنا شده و بصورت تئوری قبل از شروع فعالیت در نیوشانیک چهارچوب کار را در حد مورد قبول شناخته و سعی دارد با عملی کردن آنها بتواند به چهارچوب مناسب این فعالیت برسد و از تمامی کسانیکه در این راه همگام و کنار وی هستند تشکر می کند . 

دلایل مطرح شدن اسم وی در دنیای نتورک مارکتینگ ایران و خاور میانه در مرحله اول سابقه فعالیت ایشان در شرکت های هرمی و غیر قانونی قبلی 

- ایجاد یک شرکت مثلا نتورک مارکتینگ بنام شبکه گردان موفق 

- ایجاد وبلاگ و وب سایت در زمینه اطلاع رسانی شرکت های هرمی 

آنالیز کردن دسیسه های هرمی بصورت دقیق و افشا گری از فعالیت های و نوع کلاهبرداری این سایتها و شرکت ها 

- چاپ شدن حداقل 25 مقاله از وی در نشریات مختلف در زمینه بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی 

- دعوت دانشگاه اصفهان جهت برگزاری سیمنار در مورد اطلاع رسانی از فعالیت کلاهبردار گانه شرکت گاما نتورک 

- نشست و اخذ مشاوره مدیران شرکت های نتورک مارکتینگ مطرح در آسیا و جهان از وی مانند شرکت DXN  مالزی برای شروع به فعالیت در ایران 

- تحلیل و بررسی اوضاع نتورک و سایر شرکت ها که حتی در زمانی که هیچ کس به مجوز دادن اعتقادی نداشت و آنرا بازیچه دولت و آمار گرفتن وزارت اطلاعات از اوضاع نتورکران ایران و شرکت های فعال می دانستند ایشان به صورت راسخ و استوار و محکم حرف از آمدن مجوز می زد که همگان در آخر سر نتایج را دیدن 

- استارت در رتبه یکی از دو لگ نیوشانیک که بعد از آن خیلی از حاشیه سازان آمدن دفتر نیوشا نیک برای گرفتن لگ که مدیریت محترم نیوشا جواب منفی به آنها داد و آنها که نشستن در لول غیر لگی را کسر شان میدیدند ترجیح دادند یا از نت بیرون روند یا سر جای قبلیشان نشسته و دیوانی از خزعلبات بنویسند 

- شروع طوفانی بعد از 10 ماه از شروع به فعالیت سایر شرکت ها و اخذ نتایجی که خود شایعه سازان در این 10 ماه نگرفته بودند و زیر مجموعه هایشان یکی یکی فیلد شده و به سمت نیوشا می آمدند که با توجه به روند کار اینگونه افراد به سمت سازمان کراس میلاد حبیب اللهی هدایت شدند تا از ایجاد حاشیه در شروع کار جلوگیری شود .


- ایجاد سبک فروش ماهانه در نتورک مارکتینگ ایران در زمانی که هیچ شرکتی فروش ماهانه نداشت که تازه چندیست که شرکت ها بخودشان آمدن که نبض  ایجاد پورسانت همان فروش ماهانه است 

- اعتقاد راستین دوستان و همکاران میلاد حبیب اللهی در نیوشا نیک که با عزم استوار و راسخ از وی حمایت می کنند 

- آموزش هایی که ایشان در خصوص بازاریابی شبکه ای مبتنی بر فروش کالا در سازمانش ایجاد کرده و در حال بسط و گسترش آن می باشد 

- الگو شدن در بین سایر نتورکران 

 هر کاری که ایشان می کند خیلی زود در بین سایر نتورکران سایر شرکت ها بابب می شود 

همه ما میدانیم میلاد حبیب اللهی کیست و راحت می شود با ایشان ازتباط برقرار کرد ، نویسنده محترم راه ارتباطی با شما چیست ؟


هر کسی که بخواهد با ایشان در ارتباط باشد می تواند با شماره 09123206875 و خود ایشان در تماس باشند . 

این بابا هم که معلوم شد جناب میلاد حبیب اللهی را نمی شناسد 





:: برچسب‌ها: نیوشا نیک , پارس نیوشا نیک , بهترین نتورک ایران , قویترین نتورک ایران , هدف , تعهد , تیم ورک , کارگروهی , نتورک نیوشا , بازاریابی شبکه ای , بازاریابی شبکه ای نیوشا , نیوشا داریان , نیوشا نتورک , آموزش بازاریابی شبکه ای , نتورک قوی ,