تبلیغات
بازاریابی شبکه ای پارس نیوشا نیک - آیا فعالیت بازاریابی شبکه ای مال همه است ؟
 
این وبلاگ به ارائه اطلاعات در مورد گروه بازاریابی شبکه ای خانواده کار آفرین با هدف حمایت و آموزش اعضای سازمان خود ایجاد گردیده است
  :: مدیر وب سایت : یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی
قدرت نیوشا نیک در چیست ؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

بازاریابی شبکه ای نیوشا نیک | کسب درآمد اضافه

   

وبلاگ اطلاع رسانی و پشتیبانی از اعضای خانواده کار آفرین

آیا فعالیت بازاریابی شبکه ای مال همه است ؟
جمعه 10 آذر 1391 ساعت 11:26 ق.ظ | | نوشته ‌شده به دست یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی | ( نظرات )
در جواب نظر یکی از بازدید کننده های وبلاگ در خصوص شعار نتورک مال همه است همه مال نتورک نیستند استناد می کنم  به آموزشهای اولیه استاد معظم سازمانمان :

نتورک مارکتینگ مال کسانی است که می دانند به کجا خواهند رسید و نحوه فعالیت بازاریابی شبکه ای را قبل از شروع درک کرده و خود را مقید به انجام آن می کنند . این می بایست برای افراد قبل از ورود شدن به طرح بازاریابی شبکه ای سیستم کاملا تشزیح شود تا فرد دچار نا امیدی و افسردگی نگردد 

بعضی ها بصورت عموم موقع انتخاب این فعالیت به آن به حالت یا شانس یا اقبال نگاه می کنند 

بعضی ها به بازاریابی شبکه ای راهی زود بازده برای نتیجه گرفتن نگاه می کنند 

بعضی ها بعد از ورود و شنیدن اولین جواب های نه دلسرد می شوند 

بعضی ها با گفتن ما نتورکریم نه فروشنده عدم نتیجه گرفتن خودشان را تقصیر طرح شرکت می اندازند 

بعضی ها به بهانه نبود محصولات متنوع و کامل عدم نتیجه گرفتن خودشان را تقصیر شرکت می اندازند

ما در هر کار و فعالیتی که بخواهیم انجام دهیم می بایست در مرحله اول به بلوغ فکری و بعد از آن به بلوغ توانایی انجام آن برسیم تا بتوانیم در آن فعالیت موفق باشیم 

خیلی از دوستان ما و اطرفیانمان قادر به یه پاس کوتاه داخل پا سالم در فوتبال نیستند آیا شما از این افراد در تیمتان استفاده می کنید ؟ مسلما خیر 

حال مسلئه اینجاست  که ما اول با اونا فوتبال بازی می کنیم اگر بلد نبودن دیگه بازی نمیکنیم و وقتی که رفتند هم بهشون حمال نمی گوییم 

بله در این خصوص حق با شماست چرا که با رفتنشان اتفاق خاصی برای شما نمی افتد ولی در فعالیت بازاریابی شبکه ای وقتی کسی با داشتن 3-4 تا عضو از سیتم کناره گیری می کند و اگر از  افراد سازمانش کسی یا کسانی باشند که توانستند فعالیت بازاریابی شبکه ای را درک کنند و خود را مقید انجام مراحل رسیدن به موفقیت آن نمایند بمانند . این دوست گرامی نقش پرتلی برای افراد بالا سری خود انجام داده است . این واقعیت این فعالیت می باشد . ما آموزش دیدم که برای اینکه در سازمانمان پرتل نداشته باشیم چه راهکارهایی را انجام دهیم 

در شروع فعالیت بخاطر شیفت خیلی از افراد نشد که این آموزشها بصورت فراگیر انجام شود  و باعث شد که تعداد بی شماری از این تیپ همکاران در سازمان بوجود آید . 

در این خصوص از اواسط شهریور ماه به کلیه کسانیکه با استراتژی خاص تیم جلو رفتند در این خصوص نقش هایمان در فعالیت نتورک مارکتینگ توضیحات کامل داده شد و حتی برای اینکه از این تیپ افراد دیگر در سازمان ایجاد نشود آموزشهای لازمه انجام شد .
شاید اعلام این نقشها برای شنونده و یا بازدید کننده گرامی مثل شما سخت باشد اما می بایست حقیقت را قبول نمود 

در زندگی یا برنده هستید یا بازنده 

هیچکس از بازنده شدن خوشش نمی آید اما خیلی از اطرافیان شما دقیقا نقش بازنده ها را دارند . تیم جناب حبیب اللهی تیمی است که در حال پیشرفت بسوی ایجاد هرچه بیشتر برندگان در سازمان می باشد تا هر آنکسی که این تیم را انتخاب کرده و تمایل دارد که تحت این آموزشها قرار بگیرد در فعالیت نتورک مارکتینگ خود نتیجه گرفته و مایه سربلندی و افتخار هم تیمی هایش شود 

 این آموزشها کاملا توسط اساتید بزرگ این فعالیت تست شده و توسط جناب حبیب اللهی کملا بومی سازی شده و همچنین با تکیه بر تجربیات خودشان به ما انتقال می یابد 
بطور مثال شما در دعوت حرفه ای تیم سلز می خوانید :
 تیم می خواست خانم دکتری را وارد تیمش کند و آنرا به فعالیت بازاریابی شبکه ای دعوت نمود و بعد از اینکه دکتر ندیرا قبول کرد که این فعالت را انجام دهد قبل از اینکه کسی را دعوت کند و یا به اصطلاح تیم سازی کند از وی خواستند که روی فروش محصولات تمرکز کند و تا یاد نگرفت به وی حق گذاشتن جلسه معرفی کار را ندادند چرا که اگر او نتواند مشتری پیدا کند،  چه چیزی را می خواهد به توزیع کنندۀ جدیدی که بعنوان عضو می گیرد،  بیاموزد؟

و وقتی جان میلتون فاگ از تیم پرسید : پس شما نگذاشتید او فردی را وارد این بیزینس کند تا زمانی که مطمئن شوید او می داند چه کار می کند و نتایج آزمایش شده ای بدست آورده باشد.

تیم جواب می دهد : دقیقاً. اگر من، تو را وارد مجموعه کنم و بگویم "برو عضو بگیر" واقعاً با آنها چه کار خواهی کرد؟ تو هم از آنها می خواهی که افراد دیگری را دعوت کنند تا با بیزینس، آشنا شوند و به همین ترتیب هر فردی که وارد می شود از افرادی که وارد می کند همین را می خواهد. آنگاه بزودی سازمانی به عمق 11 سطح خواهی داشت که هیچ کاری بجز مصرف کردن ( خرید کردن کالا برای مصرف شخصیشان )، نمی دانند!

در صورت اتفاق افتادن این مورد احساس نتیجه نگرفتن میکنید و از کار کنار می کشید چرا که با این اوصاف شما پورسانت خوبی دریافت نکردید 

تیم شما به سمت انبار کردن میرود و بعد از مدتی چون فروش بلد نیست از دیگر سفارش نداده و از کار دلسرد می شود و در نتیجه همان پورسانت کم شما نیز دیگر وجود ندارد 

مهم اینکه ما یاد بگیریم افراد را بر پایه داشتن صلاحیت لازم برای این فعالیت و تعلیم مراتبی که قبل از شروع این فعالیت نیاز دارد که بداند و بلد باشد انتخاب نموده و از وجود این افراد در سازمان خود برای نتیجه گرفتن استفاده کنیم .

ما یاد گرفتیم که طبق آموزش مارک یارنل که هر از 100 تایی که وارد سازمان نتورک مارکتینگ می شوند 1 لیدر ساخته می شود اما با توجه به آموزشهای فوق العاده جناب حبیب اللهی به جرات می توان اشاره نمود که از هر 100 نتورکری که با روش ایشان وارد سازمان می شوند بالای 40 تا لیدر ساخته می شود .

بگذریم ، من تو مقامی نیستم که بخواهم به شما بازدید کنندگان آموزش بدهم فقط خواستم که با گوشه ای از آموزشهای تیم ما آشنا شده و بدانید تمامی متد های ما رو اصول می باشد . برای هم تیمی های من نتورک مارکتینگ بازی پول در آوردن است و ما در این بازی هریک نقشی داریم و این نقش ها براساس نوع فعالیت هایمان می باشد و هر یک قبل از شروع می دانیم با نتیجه گرفتن در پایان هر ماه اون ماه چه نقشی داشتیم 

این بازی در پلن جدید نیوشانیک خیلی خودش را نشان خواهد داد 

فعالیت نتورک مارکتینگ مال کسانی است که در مرحله اول صلاحیت دارند  در مرحله دوم آموزش پذیرند و در مرحله سوم میل به پیشرفت و رسیدن به معنی زندگیشان در وجودشان غوغا می کند . بازاریابی شبکه ای مال همه نیست 

به امید فردایی بهتر ...........

** مطالب این وبلاگ مختص اعضای سازمان ما و کسانی که تحت استراتژی تیم پیش می روند بوده و چنانچه از عنوانهای نقشهایی که ما در بازی خود استفاده می کنیم دیگران آزرده خاطر شدند عذر می خواهم**







:: برچسب‌ها: بازاریابی شبکه ای , نتورک مارکتینگ , نیوشانیک , تیم سلز , جان میلتون فاگ , بازاریابی شبکه ای مواد غذایی ,