تبلیغات
بازاریابی شبکه ای پارس نیوشا نیک - موفقیت در نتورک مارکتینگ از دیدگاه جناب میلاد حبیب اللهی
 
این وبلاگ به ارائه اطلاعات در مورد گروه بازاریابی شبکه ای خانواده کار آفرین با هدف حمایت و آموزش اعضای سازمان خود ایجاد گردیده است
  :: مدیر وب سایت : یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی
قدرت نیوشا نیک در چیست ؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

بازاریابی شبکه ای نیوشا نیک | کسب درآمد اضافه

   

وبلاگ اطلاع رسانی و پشتیبانی از اعضای خانواده کار آفرین

موفقیت در نتورک مارکتینگ از دیدگاه جناب میلاد حبیب اللهی
چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 04:12 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی | ( نظرات )
در جلسه ای که با جناب آقای میلاد حبیب اللهی داشتیم در رابطه با عوامل موفقیت در بازاریابی شبکه ای از ایشان پرسیدیم . ایشان با اشاره به عوامل زیر جواب ما را داد :

1. شرکت 
2. محصول 
3. پلن
4. تیم کاری و پشتیبانی تیم از کاربر های جدید 

1. شرکت :
یک شرکت شرکتی است که بستر های لازمه برای ایجاد فعالیت بازاریابی شبکه ای را تهیه کرده و تا جای ممکنه سعی بر خدمات رسانی خوب در این زمینه به بازاریاب ها و مشتریانش کند . با توجه به اینکه شرکتهایی که در حال حاضر مشغول به امر فعالیت بازاریابی شبکه ای هستند نوپا و بدون تجربه بوده نیاز است که این شرکت ها با توجه به نیاز بازاریابهایشان مقدمات کاری را فراهم نمایند تا با کسب تجربه و احساس نیاز مشتریان و نتورکرانشان به نقطه مطلوب دست پیدا کنند .
در حال حاضر نمی شود از شرکت هایی که در این نقطه از زمان مشغول به امر فعالیت بازاریابی شبکه ای شده اند توجه خدمات دهی به مانند همتایان خود در خارج از کشور داشت اما می شود امیدوار بود که با رشد آنان و گذشت زمان این شرکت ها و شرکت هایی که خواهند آمد خود را بهتر کرده و حتی از سایر شرکت ها در خارج از کشور نیز بهتر ظاهر شوند . 
وجود رقیب در هر رسته گروهی کمک شایانی به امر پیشرفت این شرکت ها می نماید بطور مثال اگر در هر زمینه محصولی 3 تا 5 شرکت بصورت حداقل مشغول به فعالیت باشند این شرکت ها برای رقابت با یکدیگر به خدمات دهی بهتر به مصرف ککنده و نتورکرانش روی می آوردند و در پایان این رقابت برنده اصلی مشتریان این شرکت ها می باشند .

2. محصول 
محصول چه مصرفی چه کاربردی مهم به وجود آوردن بازار فروش آن محصول است . شاهد هستیم حتی در شرکت هایی که محصول مصرفی دارند نیز معضل عدم پذیرش افراد روی فروش ماهانه مسئله بزرگی است و با اینکه حتی در شرکت ما محصول سبد کالای خانواده وجود دارد اما خیلی از کسانیکه که در ابتدای امر شروع کار به تیم ما پیوستند هنوز نتوانسته خود را با شرایط کاری وفق دهند و حتی در پاره ای از کار کناره گیری کردند و نیروهای فعال جدید که با پذیرش استراتژی کاری تیم وارد سازمان شدند جا پای آنها گذاشته و خیلی زود توانستند جای خالی آنها را پر نمایند . این مورد در بیشتر در مورد کسانی اتفاق افتاد که تصور می کردند به مانند فعالیت هرمی قبلی داشتند در اینگونه شرکت ها نیز خیلی زود به پول و پله درست و حسابی و درآمد های بلای 5 میلیون تومان می رسند اما وقتی دیدند که این شرکت ها بر اساس فروش کالا پورسانت می دهند نه ورود اعضا دلسرد شده و تیم کنار رفتند و حتی در پاره ای از این کنارگیری ها افراد مستعد و خیلی خوبی را به سیتم معرفی کردند ( در واقع این دوستان همانطور که در آموزش دیدند می دانند که هر سازمان بازاریابی شبکه ای بر اساس دو نقش تعریف شده است :
رهبران 
حمالان 
که این دوستان متاسفانه  نقش حمال را انتخاب کردند که از این به بعد با توجه به صلاح دید جناب آقای حبیب اللهی به اسم با مرامان از آنها نام می بریم چرا که با توجه به گفته ایشان وقتی که در اولین مرحله از غیر فعال شدن جایگاه این بامرامان مواجه شدیم هر کداممان 2 تا 5 تا دایرکت اضافه تر از قبل برایمان ایجاد شد که چنانچه اگر این با مرامان در سازمان می بودند کسانیکه فعال بودند هیچگاه به اصطلاح  Rull up  نمی شدند . برای خود من این اتفاق افتاد و 2 تا از دایرکت های خودم تا 2 سطح زیر آنها جایگاهشان غیر فعال شد و جمعا 5 تا دایرکت که قبلا جایگاهشان در سطح 4 من بودند در حال حاضر در سطح 1 و به عنوان دایرکتم مشغول به فعالیت هستند. 2 تا دایرکت بهانه گیر از دست دادم و 5 تا دایرکت خیلی خوب گیرم آمد )

می بایست در اولین قدم با فروش محصولات اندیشید و اینکه راه چاره ای در اینباره پیدا کرد . محصول نقش اساسی در مقدار پورسانت تعیین می کند و شرکت ها یا محصولاتی دارند که بازار خودش را دارد و شما نقش سفارش بگیر هستید یا اینکه نیاز به ایجاد نیاز دارد که می بایست راه و چاه فروش را بلد باشید . میلاد حبیب اللهی در ادامه توضیح داد که در هر دو صورت بیشتر رو مهارت های فروش کالا می بایست تکیه کرد و یاد گرفتن این مهارت را در خودمان با توجه به آموزشهای تزریق شده به گروه بالا ببریم .

3 . پلن 
با توجه با اینکه درصد خروجی مقدار پورسانت ما را تعیین میکند می بایست با انجام بهترین استراتژی فروش کالا بتوانیم مقدار پورسانت دریافتی خودمان را نیز بالا ببریم . ایشان فرمودند که البتهبا توجه به تغییر پلن شرکت نیوشانیک در آینده مقدار خروجی این شرکت بالا رفته و مقدار رضایت مندی نتورکرانش را نیز بالا می برد . وی اشاره کرد که پورسانت خوب در قبال فروش خوب است و بهتر است از این زمان استفاده کرده و بیشتر رو ایجاد مهارت های لازمه برای فروش کالا و تیم سازی بهره جست تا در پلن جدید بیشترین پورسانت را دریافت کرد . 
ایشان اعلام نمودند که ما نتورکران می بایست تمرکز خود را رو وظیفه ای که داریم ( فروش کالا و تیم سازی ) و تغییر پلن و سایر خدمات را بر عهده شرکت و مسولین امر گذاشته و با اعتماد به آنها منتظر فردایی بهتر باشیم ......

4. تیم کاری و پشتیبانی تیم از کاربر های جدید  
وقتی سخن به اینجا کشیده شد جناب حبیب اللهی قصد رفتن نمودند که با اصرار ما در خصوص تعریف شاخص چهارم تیم کاری و پشتیبانی تیم از کاربر های جدید روبه رو شدند ایشان با متانت خاص خودشان اعلام کردند که در این مورد بهتر خودمان برداشت هایی که در این 4 ماه از تیم کاری داشتیم را به هم تیمی های خودم انتقال دهیم چرا که وی هر کاری که تابحال می توانستند را با توجه به محدودیت هایی که دارند انجام داده و در خدمت تیم هستند و هر تعریفی که از جانب ایشان نقل قول گردد باعث ایجاد حساسیت شده و نظر ایشان را در بزرگ جلوه دادن تیم کاری خودشان در نظر می گیرند . با توجه به اینکه در این 4 ماهه حضور حاشیه نشینان و حسودان در خصوص ایشان را کاملا تجربه نمودم حق را به ایشان داده و با توضیح به سایرین درخواست کردم که بیش از این مزاحم ابر لیدرمان نگشته و از حضور وی مرخص شویم.

با توجه به برداشت من از جلساتی که در آنها حضور داشتم تیم کاری می بایست دارای تجربه فروش و مدیریت سازمانی ( تیم داری ) بوده و به مانند تیم کاری که در آن حضور دارم بی وقفه در حال پشتیبانی تیم باشند . من به شخصه از حضور در تیم آقای حبیب اللهی خوشحال و راضی هستم . شایان ذکر است من و لیدرهای تیم ما از جمله کسانی هستیم که قبل از پیوستن به تیم ایشان بخاطر فعالیت غیر قانونی قبلی همیشه ایشان را مورد تمسخر قرارداده و حتی در اکثر مواقع به ترور شخصیتی وی می پرداختیم و حتی وقتی تصمیم لیدرهایمان را مبنی بر اینکه تو تیم میلاد حبیب اللهی شیفت بشیم را شنیدم اول گارد فراوانی گرفته و بعد از صحبت با جناب میلاد حبیب اللهی و دیدن انرژی مثبتی که در لیدرهای تیممان  اول با شک و اکراه قبول کردم که در تیمشان شروع بکار کنم و در حال حاضر با خوشحالی هر چه تمام تر اعلام می دارم که آغاز نتورک کار کردن تیم ما در واقع از زمانی شروع شده است که با ایشان شروع بکار کردیم .

میلاد عزیز از اینکه همواره در کنارمان هستید از شما سپاسگذاریم 



:: برچسب‌ها: بازاریابی شبکه ای , نیوشانیک , نیوشا نیک , بازاریابی شبکه ای مواد غذایی , پارس نیوشا نیک , نتورک مارکتینگ ,