تبلیغات
بازاریابی شبکه ای پارس نیوشا نیک - بدون شرح
 
این وبلاگ به ارائه اطلاعات در مورد گروه بازاریابی شبکه ای خانواده کار آفرین با هدف حمایت و آموزش اعضای سازمان خود ایجاد گردیده است
  :: مدیر وب سایت : یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی
قدرت نیوشا نیک در چیست ؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

بازاریابی شبکه ای نیوشا نیک | کسب درآمد اضافه

   

وبلاگ اطلاع رسانی و پشتیبانی از اعضای خانواده کار آفرین

بدون شرح
پنجشنبه 6 مهر 1391 ساعت 11:29 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی | ( نظرات )

چندیست آمار به گوش می رسه که هر کسی وارد نیوشانیک شده بین دوستانش از عنوان لگ یا شروع کننده این سیستم استفاده کرده است و برای جذب افراد بیشتر خودش را لگ سیستم پارس نیوشا نیک خطاب نموده است . 

برای اثبات این ادعا نیز با باز کردن جایگاهش و نشان دادن کلمه ریشه سعی بر اثبات حرفش دارد 

به عکس زیر توجه کنید :


http://axgig.com/images/54436718645562114602.jpg


همانطور که مشاهده کردید در جلوی اسم یکی از دایرکت های میلاد حبیب اللهی نیز نوشته ریشه که با ادعای این دوستان یعنی سیستم بازاریابی شبکه ای مواد غذایی نیوشا نیک تا امروز 6 مهر سال 91 می بایست 3000 تا لگ داشته باشد . 


هر کسی عنوان کرد که لگ شرکت پارس نیوشا نیک است از وی بخواهید جایگاه خویش را به شما نشان داده و روی اسم وی کلیک کنید می بایست در قسمت معرفش نوشته باشه : شما مدیر سایت هستید! مانند عکس جایگاه میلاد حبیب اللهی



در سیستم بازاریابی شبکه ای پارس نیوشانیک تنها 2 تا شروع کننده یا همان لگ وجود دارد و خواهد داشت و شرکت در حال حاضر سیاست اضافه کردن لگ های دیگر را ندارد 


یک شایعه هم در مورد تعداد همکارهای میلاد حبیب اللهی در شرکت نیوشا نیک نیز در بین گامایی های اصفهان پیچیده که میلاد کلا 60 تا زیر مجموعه دارد 


در کمال تاسف می بایست اعلام کنیم که کاش اینجور بود که اون موقع زمین و زمان را بهم دوخته بودیم چرا که اگر 60 تا همکار در دو ماه بتوانند 995,447,602 ریال  فروش کنند که در دنیای نتورک مارکتینگ جهان زبانزد می بایست شد  اما خب متاسفانه چنین نیست و تعداد خیلی بیشتر از این می باشد . خودتان از نزدیک جایگاه میلاد حبیب اللهی مشاهده کنید و مقدار فروش در این دوماه رو ببینید


http://up.vatandownload.com/images2/fkjggyr0apq5k1vkxdc3.jpg




در سازمان ما اصلا تعداد مهم نیست چرا که با زیاد شدن تعداد ثبت نامی ها به ما پورسانت نمی رسه بلکه با افزایش فروش کالا است که به ما فروش پورسانت می رسد و وای به حال اون کسانیکه که در سازمانشان به تعداد اعضای facebook  آدم عضو شده باشد ولی در رتبه پورسانت گرفتن شرکت در 10 رتبه اول نباشند که این خود تنها باعث ایجاد اشک در چشمان امثال ما می گردد که چنین همکارانی داریم و باعث خنده دشمنان کهمثلا طرف با  8700 تا زیر مجموعه حتی از کسانیکه 100 تا زیر مجموعه ندارند کمتر پورسانت گرفته است 


استراتژی فروش کالا در پلن یونی لول یک امر جداگانه ای است که با سیستم های باینری / اینوست متفاوت می باشد و در صورتیکه به آن به حالت ساده نگاه شود نتیجه ای نخواهد داد و باعث می شود که فقط faild های سازمانتان زیاد شود و بعد از آن نیز خودتان از سیستم خارج شوید 


امیدوارم که همه ما در شرکت نیوشا نیک به آچه که حقمان است برسیم و این شرکت را سرآمد کلیه شرکت ها بنماییم 

 




:: برچسب‌ها: نیوشا نیک , پارس نیوشا نیک , بهترین نتورک ایران , قویترین نتورک ایران , هدف , تعهد , تیم ورک , کارگروهی , نتورک نیوشا , بازاریابی شبکه ای , بازاریابی شبکه ای نیوشا , نیوشا داریان , نیوشا نتورک , آموزش بازاریابی شبکه ای , نتورک قوی ,