تبلیغات
بازاریابی شبکه ای پارس نیوشا نیک - سوال و جواب از بچه های سازمان میلاد حبیب اللهی در نیوشا نیک
 
این وبلاگ به ارائه اطلاعات در مورد گروه بازاریابی شبکه ای خانواده کار آفرین با هدف حمایت و آموزش اعضای سازمان خود ایجاد گردیده است
  :: مدیر وب سایت : یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی
قدرت نیوشا نیک در چیست ؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

بازاریابی شبکه ای نیوشا نیک | کسب درآمد اضافه

   

وبلاگ اطلاع رسانی و پشتیبانی از اعضای خانواده کار آفرین

سوال و جواب از بچه های سازمان میلاد حبیب اللهی در نیوشا نیک
جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 10:17 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست یاور نتورکران تیم جناب حبیب اللهی | ( نظرات )
میلاد حبیب اللهی از لیدرهای سازمانش خواست که 2 تاسوال را جواب دهند :

1. دیدگاه خودشان را در مورد بازاریابی شبکه ای اعلام کنند ؟
2.چرا بازاریابی شبکه ای نیوشا نیک را انتخاب کردند ؟


رضا ملک پور از کرج گفت :

برای من دیدن پیج فیسبوک نیوشانیک و نتایجی که بدست می آمد و همچنین دیدن عکس Home Page شخصی میلاد حبیب اللهی خیلی تأثیر گذار بود... دیدن بیلبوردهای نیوشا تو سطح شهر تهران خیلی روی من تأثیر گذاشت... باعث شد قدم جلو بذارم و ببینم این نیوشا واقعاً داره چیکار میکنه 

فرشاد مرادی از سمنان گفت :

دلیل خودم عشق به نتورک مارکتینگ بود و اینکه مطمئنم با نتورک مارکتینگ به همه اهداف کوچیک و بزرگم میرسم نه فقط بدلیل اهرم سازی بلکه بدلیل رشد شخصیتی و لزوم داشتن ذهنی هدفمند و همیشه مثبت
شاید اینها جزئی از دلایل انتخاب نتورکم باشه
حس قشنگ رهبری و تاثیر گزار بودن بر دیگران
هم میتونه از دلایلم باشه
اعضای تیمم عموما اهداف مالیشون باعث انتخاب این کار شده
البته بخاطر اینکه هنوز نتورک مارکتینگ رو درک نمیکنن
یکی از شعار های همیشگی من اینه که بازاریابی شبکه ای  یعنی زندگی
من از روز اولی که  بازاریابی شبکه ای  رو درک کردم بخودم گفتم اگه من در  نتورک مارکتینگ  موفق بشم اونوقت حتما در زندگیم هم میتونم موفق بشم
بازاریابی شبکه ای به من کمک میکنه تغییر کنم که این کار در شرایط غیر  نتورک مارکتینگ  از نظر من تقریبا غیر ممکنه
دلم نمیخواد زندگیم بدون تغییر سپری بشه
بدون هدف
بدون انجام هیچ نقشی در اجتماع
نتورک مارکتینگ باعث شده من بر ترسهام غلبه کنم
اعتماد به نفسم افزایش پیدا کنه
بیانم قویتر بشه
و خیلی نکات رشد شخصیتی دیگه
و اینکه چرا نیوشا نیک رو انتخاب کردم :
اولا بخاطر حضور میلاد حبیب اللهی که تجربه بالایی دارد و همچنین بخاطر پیشگوییهای بسیار دقیقشان
دوما بخاطر محصولات غذایی که صددرصد مصرفی هستن
سوما بخاطر نداشتن محدودیت خرید
چهارما تنوع بالای محصولات
پنجما نیاز بالای مصرف کننده گان به این محصولات
ششما  نبودن محدودیت در افراد مصرف کننده کالاها


سید نصرالله حسینی نوید ازتهران گفت :

جواب دادن به این سوال که چرا بازاریابی شبکه ای...  شاید یکی‌ از سخت‌ترین کارهایی باشد که می‌تونم انجام بدم! چرا؟ چون خیلی‌ خیلی‌ دلی‌ باید صحبت کنم، وگرنه منطقی شو که همه می‌دونیم، اگرم نمی‌دونیم، توی کتاب "تجارت قرن ۲۱" ،"از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای" و کتاب "کوئک" می‌شه جوابشو پیدا کرد.

من چون پزشک هستم، اگر از من بپرسی چرا پزشکی‌، شاید راحت تر بتونم جواب بدم، چون حداقل چنتا کلمهٔ کلیشه ای بگم، همه تا حدودی می‌فهمند چی‌ میگم! مثل، عشق دیدن اینکه کسی‌ بخاطر تشخیص من بهبودی جسمی‌ پیدا می‌کنه، اینکه فردی حالش از نظر جسمی‌ یا روحی‌ اینقد بد هست که تنها من به عنوان پزشک بتونم براش کاری‌و انجام بدم که حتا خودشم نمیتونه این کمک روبه خودش بکنه....حس اینکه یه فرد 60 یا 70 ساله بخاطر اینکه جونشو نجات دادی برگرده بگه دکتر زندگیمو مدیون توام!

ولی‌ پزشکی‌ که از نظر مردم جامعه امروزیه ما جز مقدّس‌ترین شغلها ست باید بره جلوی بازاریابی شبکه ای لنگ بندازه!!! اینو منی‌ که دوتاشو از نزدیک دیدم می‌تونم بگم!! لطفا هر پزشکی‌ بهش بر خورد ارجأعش بدین به من! البته این جمله در مورد هر نتورکری هم درست نیست...

نتورک مارکتینگ یعنی‌ پزشک زندگی‌ بودن، یعنی‌ نه از نظر جسمی‌ یه آدم ۵۰ ساله رو نجات دادن، بلکه از نظر روحی‌، مادی و معنوی یک جوون ۲۵ سال رو زنده کردن واینکه تا آخر عمر ببینی از آدمی که شده لذت می بره! نه اینکه فرد جونشم نجات پیدا کرد باز برگرده تو زندگی‌ قبلی‌ همون آدم گند قبلی‌ باشه، بلکه اینکه بعداز تغییر ذهنیتش تو نتورک تا آخر عمر آدم متفاوتی باشه....من چه تو پزشکیم، چه تو نتورکم این جمله‌رو شنیدم: "دکتر زندگیمو مدیونتم!" ولی‌ این کجا و آن کجا!

از حضرت مسیح پرسیدند  راز رسیدن به عظمت چیست؟ (عظمت یعنی‌  ثروت، محبوبیت پیش مردم، مشهور بودن، روابط خانوادگی و دوستانهٔ خوبی داشتن، یعنی‌ خوشبخت بودن و اینکه مردم از با تو بودن احساس خوشبختی کنن...)
حضرت فرمود:"راهی‌ پیدا کنید تا به مردم زیادی خدمت کنید، چرا که خدمت کردن به مردم ،بالاترین عظمت رو خواهد داشت"...(مطمئنم اگر مردم اون زمان می فهمیدند حضرت مسیح چی‌ میگه، در ادامه می گفت مثل نتورک مارکتینگ!)
و همین سوالو از زیگ زیگلر، معلم بزرگ موفقیت میکنند و اون میگه:" به هرچه بخواهی میتونی‌ در زندگی‌ برسی‌، اگر به اندازهٔ کافی‌ به مردمان کمک کنی‌ به آنچه که میخواهند برسند"

چرا بازاریابی شبکه ای؟ چون منو به عظمت می‌رسونه! چون حس جانشین بودن خدا در زمینو به من میده! از اینکه فقط یک نفر و تنها یک نفر به آرزوهاش برسه، تا اینکه با توجه به اهرم  در مجموعم بتونم ۱۰۰ نفر یا شاید ۱۰۰۰ نفر یا امیدوارم خیلی‌ بیشترو به آرزوهاشون برسونم...
والان تنها شرکتی که اینقدرعظمت داشته باشه که بتونه من رو هم به عظمت برسونه فقط نیوشا نیک است! 

میلاد ذاکر از اصفهان گفت :

1- فکر میکنم بهتر باشه بگیم چرا بازاریابی شبکه ای نه؟؟ تجارتی بدون ریسک بدون سرمایه گذاری و با پتانسیل درآمدی نامحدود! 
دلیل اصلی من از انتخاب بازاریابی شبکه ای زیبایی های این تجارت است. البته منطقی تر می توان به رویکردهای نوین این روش در تجارت روز دنیا اشاره کرد. پس از چند سال تجربه در گرایش مهندسی مکانیک و تدریس زبان انگلیسی به این واقعیت پی بردم  که هیچکاه از کسب درآمد های انفعالی نمی توانم به آزادی و رهایی که زیباترین ویژگی بازاریابی شبکه ای است دست پیدا کنم.
و زیباتر اینجاست که با موفق کردن دیگران به این امر خواهی رسید. البته بنده به هیچ عنوان شغل های دیگر را زیر سوال نمی برم ولی مزایای بازاریابی شبکه ای را در هیچ حرفه ای نمی توان یکجا پیدا کرد.
 

2-علت های زیادی برای انتخاب شرکت نیوشا نیک مد نظر داشتم. که شامل موارد زیر میشوند: 
 
  1- وجود محصولات مصرفی (با کیفیت بالا و قیمت های قابل رقابت)
  2- پلان پورسانت دهی قوی
  3- اعتبار و پشتواته های عالی شرکت
  4- تیم کاری قوی (آموزش و حمایت موثر)
البته غیر از چهار مورد فوق مهم ترین دلیلم حضور یزرگترین و هوشمندترین لیدر ایران آقای حبیب اللهی و همچنین مدیریت بازاریابی شبکه ای حرفه ای و دور اندیش این شرکت می باشد.

ادامه دارد ......



:: برچسب‌ها: نیوشا نیک , بازاریابی شبکه ای , پارس نیوشا نیک , نتورک مارکتینگ , نیوشانیک , بازاریابی شبکه ای مواد غذایی ,